<body bgcolor="#ffffff" text="#000000"> <a href="http://ww17.daymoney.co.uk/?fp=cltZGXj%2BQXcOUdA%2BWz%2FCsbCOh4eX1A%2FVzAW2EphzZKIAUJKK8RJDZRaDyFHA2P1k03HNgyGo9bYyTO2nUGtRBN00JsCmfUYgObSgZmKeVgkMez8VygwvfoRt5mEtaOc9r7jpHxkXFp0HdPvR0ZtFwl1SoDuBKgi%2B843pMy%2BVFtU%3D&prvtof=%2FbAD0yQIe2ZSoX2g0g%2BY9VoRgb2q7UmAqfExdWZxB0A%3D&poru=oTzJvXv6kRgv3k20a%2BHnKjY4DfePv51nV%2BDVMoVvg6ADy5dME2CasnZMVeGZFxIYnlaGxnfXrlu9qSOwnq7JIA%3D%3D&">Click here to proceed</a>. </body>
Schermafbeelding 2018-09-09 om 00.13.37 

Scheurkalender: 10 september

Première van de opera Benvenuto Cellini van Berlioz in de Parijse Opéra (1838)

James William Davidson was redacteur van het 19e eeuwse blad Musical World. Hij vond Liszt een talentloze lapzwans, Chopin onbekwaam, Schubert overschat, Berlioz een vulgaire gek, en Tsjakovski’s Romeo en Julia een rommeltje. Sterndale Bennet daarentegen was wel een genie. Toen dat werd betwijfeld, zei Davidson: de toekomst zal het uitwijzen.

Uit: De onsterfelijke blunders keren terug, Stephen Pile

- A.I.